Tuesday, January 12, 2010

2009 - 2010

Pade waktu blog ini ditulis, 2009 dah pun berlalu hampir setengah bulan dan 2010,of course la dah masuk setengah bulan jgk..ini sekadar utk menghabiskn mase yg byk terbuang tanpa keja..
tah hape mimpi, ari ni bukak blog setelah berabad diabaikan..

2009 yg baru berlalu mmg byk sgt kenangan..yg buruk mmg gampangnye byk, yg baik,sib baik byk jgk..tahun ni, aku masih bekerja kat N9..mmg xmenarik dan semmgnye ini la perkara yg tergampang dr 2009..bukan xbersyukur sbb dpt keja, cume keadaan yg sgt boring dan jauh dr idup aku dulu..kalu diikutkn, mmg aku dah pek brg n chow je..tp aku mls nk tarik muke lame2 ngan parents aku..

2009 byk mengajar aku erti sahabat..sape kwn dan sape lwn..byk cite pahit dan manis tp mls nk ditaip..haha..aku betul2 kenal mcm mane kwn2 aku skg..mcm mane dieorg bile aku tgh hepi dan mcm mane dieorg bile aku tgh sedih..ade yg menolong ade jgk yg tambah taik..tp xpe, aku igt smpi bile2..

2009 aku mule rapat dgn sorg pompuan..mmg ssh sgt nk teka isi hati die..ssh jgk nk phm die..tp xlame kemudian, aku mule jatuh hati ngan die..sedar xsedar, tibe2 je kiteorg dah together smpi skg..dah alhamdulillah, aku hepi sgt ngan die..harap2 kekal la kiteorg smpi bile2..amin..

2009 aku akhiri dgn die..mudah mudahan, tahun 2010 ni Allah permudahkn urusan ku,keluargaku dan rakan2 ku, permudahkn hari hari ku,keluargaku dan rakan2 ku,berkati kehidupan kami dan murahkan rezeki kami semua..amin



"Thank you sayang for a wonderful kick-start for 2010"


2 comments:

nuyuljana said...

if nothing means everything, can i be your nothing? - ERL

;)

nuyuljana said...

update la blog pacik!

hehe.

i tag u :)

check it out