Thursday, March 12, 2009

Coretan Kesangapan

Warning: Post ini, adalah untuk mengutuk budak2 scholar. Jika anda salah seorg scholar, anda tidak digalakkn membaca post ini. Jika anda membaca juga, dan anda merasa kurang setuju, sila simpan pada diri anda sendiri. This is my blog, this is my words.

ari ni, baru aku perasan..yang budak scholar ni, bukan semua, tp hampir semua, merasakn diri dieorg ni la yg paling bagus.mcm la kerana dieorg dpt scholar, dieorg la ciptaan tuhan yg paling sempurna. nak pdg org mcm bgs. ckp pun mcm bgs. kononnye, kami yg bukan scholar ini adalah sampah.

HOI..ini bukan bpk ko nye kolej.ini pun bkn bpk aku
nye kolej. jd, buat ape ko nk mcm bgs? ape yg ko nk banggakn ngan scholar ko??member aku punye la baik tolong ko buat keja, siapkn presentation tuk kiteorg, ko bole tanye soalan x mengenang budi???? "Ni sume yg ko tulis ni bole pakai ke?Bole percaya ke?dah buat research ke?" kalu ko x confiden ngan kiteorg yg bkn scholar ni, ko buat la sndiri anjing. kiteorg bkn anjing ko nk siapkn keja ko, pastu ko nk tanye2 mcm ni!! ape??makbpk ko xpenah ajar ke ko respek org?

Pastu, jln nk donggak ke atas,bile berckp, ckp nk m
cm bgs.hanya kerana ko dpt scholar..oi! ko sdr x markah aku lagi tinggi dr ko??bodo punye org!!pki otak la!

ko nk caci org, nk memilih kawan. ko sanggup ckp yg bukan2 psl member aku kat member ko. sbb die gemuk???sbb die gemuk die xley kwn ngan ko??ape ko igt muke ko tu hensem sgt ke??bile aku pdg ko, xbrani lak ko pdg aku!mane pegi telor scholar ko??lupe nk bwk ke ari ni??oi! ngan pompuan bole la ko ramai nk pijak.bak dtg la ngan aku! cibai kia!


Setakat satu msg "Hello" dari member aku, ko nk reply mcm ko bgs sgt!go fuck urself la dickhead!

bertuah la masih ade org yg nk knl ngan ko. kalu aku pompuan sumpah aku muntah tgk muke ko! muke dah la hitam,mcm anak keling, berlubang sane sini, mengalahkn lubang, mulut mcm anjing kehausan, masih ade hati nk memilih kawan!

ko sibuk2 nk group ngan kiteorg yg xde scholar ni. ko bising bile kiteorg senyap aje, tp bile kiteorg bg idea, mesti ko mati2 nk kiteorg terima idea ko. bodo ke bangang ke samdol ke cacat otak ke ko ni???atau ko mmg down sindrom?? bile kiteorg amik idea ko, kiteorg presentkn, dpt markah rendah, ko crk kesalahan kiteorg.OI pukimak, ko punye idea sndiri, kiteorg ckp, ko lak x puas hati!lain kali, baik ko gi buat group sesame scholar je!xmati la woi kiteorg x group ngan scholar!tah2 ko ni dpt scholar sbb xmampu nk byr duit yuran!terpaksa mintak ikhsan org!sian ko kn...dah xmampu lagi nk msk blaja tmpt mahal2..pegi mati la babi!

Aku bukan nk ckp besar, bkn nk banggakn harta mak bpk aku, aku sdr diri aku sape. aku masih lagi tau mcm mane nk respek org.Kite sume manusia, xkisah la ade scholar atau tidak. xpnh aku banggakn diri aku bile aku dpt markah lagi tinggi dr ko. xpenah lak aku salahkn sume org bile dpt markah rendah.itu sume silap aku sndiri. aku sedar itu semua. tp kenapa haram jadah mcm ko ni,baru dpt scholar, dah mule berlagak. tah dari kg mane ko dtg bandar, ko nk berlagak mcm puki.cerita konon ko cool..OI bodo, ini bandar la, bkn kg ko!nak cite ko msk club la, tonggeng sane sini, minum arak jenis itu jenis ini, mane pegi otak ko??budak scholar konon!dah la islam, x malu pulak tu bercerita tentang dosa ko!

aku pun byk dosa jgk.tp aku xbngga dgn dosa2 yang telah aku buat. tp lain pulak dgn ko ni.lebih ramai tau,lebih bgs tuk ko!bangang!aku sndiri yg duduk bandar ni xde nk cite2 msk club la,minum arak la, hisap dadah la, amik pil la, inikn ko yg dr hulu kg, nk c
iter lebat.bapak ko gila!buat malu je setiap jumaat ko pki baju melayu.buat malu je setiap kali zohor ko pegi surau.

andai kate, satu ari nanti, ko tersedar betapa bangang nye ko dulu, aku harap ko memohon maaf dari semua org yg tersinggung.mgkn satu ari nanti, ko akan jmpe org yg akan buat benda same kat ko. dan bile hari itu tibe, aku akan gelak bersama member aku! fuck you scholars!


fuck off!one day, some of you bastards are gonna get kill!!



disclaimer: Coretan ini tidak tertakluk kepada sume scholar.Hanya org2 yg tertentu sahaja.Ade jgk scholar yg elok. Jika anda bukan seperti di atas, maka tahniah, anda akn jdi sorg insan yg bergune kelak.jika anda seperti coretan di atas, maka waspada la!lebih2 lagi, kalau ko ade lah org dlm coretan aku!!


-ERL-







1 comment:

nuyuljana said...

huhuhu..
melepaskan geram nmpk?
:))